ΣΗΜΕΡΟΝ

ἐὰν τῆς φωνῆς αὐτοῦ ἀκούσητε, μὴ σκληρύνητε τὰς καρδίας ὑμῶν

Η οικογένεια Rothschild «κληρώνει» μαρίνες, αεροδρόμια και Εγνατία Οδό

«Κληρώνει» για μαρίνες και αεροδρόμια, προκήρυξη και για Εγνατία ΟδόΕπτά έως οκτώ προσφορές σήμερα για το πρώτο πακέτο μαρινών, και ανάλογο αριθμό προσφορών αύριο για τα περιφερειακά αεροδρόμια, αναμένει το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) για τους δύο διαγωνισμούς για τους οποίους μέσα στις επόμενες 48 ώρες εκπνέουν οι σχετικές προθεσμίες.

Στην περίπτωση των μαρινών, σήμερα μένει να αποδειχθεί αν οι όμιλοι από Τουρκία, Ρωσία, και άλλες χώρες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για Αλιμο, Πόρο, Ύδρα και Νέα Επίδαυρο, θα υποβάλλουν και προσφορές, με το διαγωνισμό να θεωρείται ένα γερό πρώτο τεστ για τις επενδύσεις στον ελληνικό θαλάσσιο τουρισμό.

Στην περίπτωση των αεροδρομίων μεταξύ των σχημάτων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και αναμένεται ότι θα δώσουν αύριο το παρών τους στο διαγωνισμό, περιλαμβάνεται ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος Vinci, η γερμανική εταιρεία Fraport, η Corporation America (έχει έδρα την Αργεντινή και διαχειρίζεται 49 αεροδρόμια στη Λατινική Αμερική), κ.ά.

Προκηρύσσεται και η Εγνατία Οδός

Στο μεταξύ, θέμα ημερών είναι και η προκήρυξη για την πολυετή (το πιθανότερο για 30 χρόνια) παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Το θέμα συζητείται σύμφωνα με τις πληροφορίες σήμερα στο διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.

Το σχέδιο προβλέπει ότι οι ιδιώτες θα αναλάβουν τόσο την εκμετάλλευση των διοδίων της Εγνατίας, όσο και των κάθετων οδικών αξόνων που ξεκινούν από τους ανισόπεδους κόμβους Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας), Κορομηλιάς, Ιεροπηγής και Λαγκαδά / Σερρών, καθώς και τα τμήματα που τη συνδέουν με τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής, Προμαχώνα και Ευζώνων.

Όσο για την τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί στην Εγνατία Οδό, το πιθανότερο είναι πως είναι ίδια με εκείνη που ισχύει και για τους υπόλοιπους οδικούς άξονες.

Τι σημαίνει αυτό ; Ότι το κόστος για τους οδηγούς θα αρχίζει από τα 4 σεντς ανά χιλιόμετρο και θα φτάνει τα 6 σεντς ανά χιλιόμετρο. Στις συγκεκριμένες τιμές πρέπει να προστεθεί ο ΦΠΑ και η αύξηση λόγω πληθωρισμού, που συνοδεύει πάντα τέτοιες μακροχρόνιες συμβάσεις.

Πρόσφατα οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ στο συγκεκριμένο διαγωνισμό κατέθεσαν την πρόταση, ο παραχωρησιούχος να λειτουργεί 15 σταθμούς διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, αλλά και έξι σταθμούς στους κάθετους οδικούς άξονες που συνδέουν την Ελλάδα με γειτονικές χώρες.

Υπενθυμίζουμε ότι το έργο του οικονομικού συμβούλου στο συγκεκριμένο διαγωνισμό έχει ανατεθεί στις «The Barclays Capital» και «Rothschild».

Πηγή: http://www.tanea.gr/news/economy/article/5020686/klhrwnei-gia-marines-kai-aerodromia-prokhryksh-kai-gia-egnatia-odo/

30/05/2013 - Posted by | Εθνικά θέματα, Χρηματο-οικονομικά θέματα. | , , , , ,

1 σχόλιο »

  1. Ο Μύθος του Εβραικού Λομπι στην Ελλάδα

    Ο Μυθος του Εβραικου Λομπι στην Ελλαδα

    Μου αρέσει!

    Σχόλιο από iakovos1000 | 26/02/2014


Σχολιάστε